Didi Looij-van Golden | Head of Strategic Marketing & CX

Didi Looij-van Golden is na haar studie Communicatie gestart bij Six Flags Holland. Sinds 2002 is zij werkzaam bij Center Parcs en heeft diverse marketingfuncties bekleed. Haar focus is de laatste jaren gericht op marketingstrategie en het versterken van de positionering van het merk in Europa. Waaronder in haar rol in het core team van de vernieuwde merkpositionering en brand identity. Gedreven door inzichten, met name die van onze gasten, is Didi verantwoordelijk voor de Europese CX strategie.

Mijn sessie: De rol van CX binnen de transformatie van Center Parcs

Center Parcs, pionier in vakantieparken, heeft een ware transformatie ondergaan. Er is jarenlang geïnvesteerd in het product en het merk is begin dit jaar vernieuwd om de connectie met de consument verder te versterken. Ook de gastbeleving (CX) is onder de loep genomen, met onze gasten aan de basis. We nemen je mee in deze mooie reis en vertellen over hoe we de gastbeleving naar een nog hoger niveau tillen, waarin gastinzichten en onze nieuwe brand purpose centraal staan.

 

 

 

 

Deel dit:
DidiCenter Parcs