Bernard Steenbergen | Directeur Klantenservice Vattenfall BtC

Bernard Steenbergen, directeur klantenservice BtC bij Vattenfall, werkt meer dan 20 jaar in de mooie wereld van klantcontact. Kernwoorden die hem typeren: visie, drive, positivisme en de mens als kapitaal. Extra geïnteresseerd in the effortless experience en de ontwikkelingen op het snijvlak van self service, digitalisering en menselijk (assisted) klantcontact. Na vele leerzame jaren gewerkt te hebben in verschillende onderdelen van de klantenservice, heeft hij sinds 2020 zijn werkveld uitgebreid als bestuurslid van de branchevereniging KSF.

Mijn sessie: Hoe handhaaf je een hoge kwaliteitsstandaard tijdens een crisis?

Wat gebeurt er als je denkt de Corona-crisis achter je te hebben en opeens dient een nieuwe zich aan. Eentje die ook nog eens dichterbij huis is. Of in mijn geval: de energiecrisis.

Wat betekent dit voor je klantenservice, je kanaalstrategie en hoe zorg je dat je een zo hoog mogelijke kwaliteitsstandaard kan blijven leveren? Bernard Steenbergen wil graag de belangrijkste inzichten delen!

 

 

 

Deel dit:
Bernard Steenbergen