Anne Vullinghs | Customer Success Manager Neople

I’m at ease in the Digital field and triggered by new developments like AI. I’m responsible for giving our Neople a soft landing at their new workspaces, and make sure they become and stay a great colleague and valuable addition to the Customer Support departments of our clients.

Mijn sessie: Hoe AI Collega Bob Toppy helpt met hun customer support

Neople Bob helpt bij de klantenservice van Toppy, een snelgroeiend e-commerce bedrijf gespecialiseerd in tuin & buitenproducten. Tijdens het hoogseizoen krijg Toppy een grote hoeveelheid vragen, terwijl ze een hoge servicekwaliteit willen behouden. Bob, de eerste Neople-medewerker, is getraind in alle productinformatie, veelgestelde vragen en de tone of voice van Toppy. Bij een binnenkomend ticket zoekt Bob naar het juiste antwoord en kan hij andere taken uitvoeren zoals samenvatten, vertalen, tone of voice verbeteren, OMS data opvragen en meer. Via Slack krijgt hij feedback en in CM.com stelt hij direct een voorgesteld antwoord voor.

 

 

 

 

Deel dit:
Anne Vullinghs